Ako zadať reklamáciu?
Reklamáciu môžete zadať dvomi spôsobmi:
- ONLINE - rýchlejší spôsob, všetky údaje vyplníte online na našom webe
- POMOCOU TLAČIVA - stiahnete si náš formulár, ktorý si vytlačíte a vyplníte
1. Pomocou online reklamačného systému
Stačí zadať základné informácie o objednávke do nášho online reklamačného systému.
2. Vytlačením a vyplnením reklamačného protokolu
Vytlačte si tento Reklamačný formulár. Vyplňte požadované údaje, priložte kópiu faktúry a reklamovaný tovar. Reklamáciu odošlite k nám, prípadne doručte osobne. Viac informácií nájdete nižšie.
Ako doručiť reklamovaný tovar do EXIM – TECH, s.r.o.?
Tovar je potrebné pripraviť a bezpečne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu.
- V prípade, že ste vyplnili vytlačený reklamačný formulár, priložte ho k tovaru spolu s kópiou nákupného dokladu (faktúry).
Tovar odovzdajte prepravnej spoločnosti a zašlite na našu adresu:
EXIM – TECH, s.r.o.
Partizánska cesta 456/76
974 01 Banská Bystrica